mandag 28. juli 2014

Frøya, 6 1/2 år


Jeg heter Frøya, jeg er 6 1/2 år, blir 7 til høsten. Jeg har vært speider helt siden jeg ble født.
Jeg begynner snart i 2b, på skolen er det gøy med matte og friminutt. Etter skolen er jeg på SFO, der pleier jeg å leke og spise.
Jeg spiller fotball på Skedsmo Chiahuahua, på skolen er vi 1b marihøner.

På leir gleder jeg meg til å sove i telt, og leke med Amanda. Det blir gøy å bo sammen med vennene mine Frithjof og Tellef, sist vi var på kanotur kom en buorm når vi skulle bade.
Mamma, pappa og lillesøsteren min Helle skal også på leir, for jeg har ingen bil, og de kan ikke sette av meg og dra til Kypros for eksempel :-)
Vi skal bygge bord og vasker, og sove i telt, med familien min.
Det beste av alt er å tenne bål :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar