torsdag 7. august 2014

En fin dag på leir

Det er torsdag og dagen idag har så langt vært en fin dag. 
Idag var en stor dag, fordi det var bryllup på leieren! Speiderlederne Jone og Camilla valgte å bli viet her på speiderleiern. Det er koselig at de ønsker å dele sin store dag med alle oss speidere.

Etter bryllupet dro jeg og fem andre inn til Asker for å spise på Mc Donalds. Etter å nesten bare ha spist kneip i to uker, var det utrolig digg med burger på Mc Donalds!

Jeg merker at jeg har vært to uker på leir, og at energinivået ikke alltid er på topp, men det er kjempe kjekt å være sosial med både nye og gamle venner. Jeg har kanskje lagt med litt for seint noen kvelder, men så er det ikke ofte man er på leir heller.

Andre aktiviteter som har vært idag er volleyballturneringen for rovere, trekampen til roverne og kanonballturnering. Nå har alle (håper jeg) kommet hjem fra haik, og leiern er igjen fylt opp med mange, mange speidere.I kveld hadde leirbandet konsert. Det var mange glade speidere som hoppet, danset og sang med. 

I kveld skal roverne ha nattmanøver. Alt vi vet er at det er oppmøte klokka 23:00 Nå lader vi opp med vaffelspising!

Jeg håper alle nyter de siste dagene på leir og at alle som har vært på leiern har fått mange gode minner! 

- Oda Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar