søndag 3. august 2014

Speideroutfit

Hei, og velkommen til Julies motehjørne!

Enhver blogg med respekt for seg selv har et fokus på fashion. Derfor har jeg tatt på ansvaret for å presentere ulike outfit i løpet av min andre dag på leir. 

Outfit #1 
Dagen begynner med flaggheis. Her har jeg på meg basicplagget i en hver speidergarderobe, speiderskjorten. I dag valgte jeg å flankere den med en halvskitten shorts i jeanstoff sammen med rosa joggesko med matchende sokker fra XXL. 

Outfit #2 
Til gudstjenesten var det klart for dagens første klesskift. Her gikk jeg for et klassisk antrekk med en varm ullgenser over speiderskjorten, dette er noe av det hotteste du kan kle deg i denne uken. For å ha beskyttelse mot faretruende skyer valgte jeg å supplere antrekket med en møkkete regnjakke i turkis lett dandert over skuldrene. For å freshe opp antrekket bar jeg et leirhefte i lekre farger i høyre hånd.

Outfit #3
I tråd med ukens hotteste hårtrend valgte jeg til lunsj å sette opp håret i en klassisk dott, med en lett helning mot venstre side av hodet. Dagens lunsj er også avbildet, en noe tørr og litt for tykk brødskive med restene fra en nugattiboks. Nydelig å servere når jentene kommer på besøk!

Outfit #4 
Etter lunsj tok jeg en treningstur på sykkelen, deilig å kjenne at kroppen er på topp! Til dette valgte jeg en gammel fotballshorts, selvsagt sammen med speiderskjorten.

Outfit #5 
Deretter var det tid for å bygge litt. Til denne anledningen gikk jeg for en heldrakt i regnstoff, med et par lekre vintage støvler fra 2006. 

Lykke til videre med å stay fashionable på leir! Husk - en fresh speider er en beredt speider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar